DESBORDANT ENTRE JOAN BROSSA, L’ESCOLA DE BORDILS I EXPERIMENTEM AMB L’ART

Article escrit entre l’Escola de Bordils i Experimentem amb l’ART on es fa palés el procés i accions compartides aquest curs 2020-2021 en aquesta la tercera i última fase de Brossart, una proposta del projecte educatiu de la FUNDACIÓ JOAN BROSSA, que vam començar a caminar plegades entre les mestres de l’ESCOLA DE BORDILS i EXPERIMENTEM AMB L’ART (EART) ara fa tres anys.

De quina manera ressonen els Poemes Civils de Joan Brossa a Bordils? Com podem desbordar-ho i portar-ho cap a altres llocs? I l’expansió del grup motor d’alumnes i docents a les seves companyes? Quin paper juga la comunitat educativa? I les famílies? I les veïnes? Com acollim les veus de les habitants del poble per desplegar un retrat col·lectiu? Podem explorar maneres de narrar relats o històries de vida? I el recorregut sonor? Si els llocs tenen memòria, quins records guarden?