PROJECTE DEL COS

Aquest segon trimestre, els infants d’I5 s’han submergit en l’exploració del cos humà. Tot va començar amb l’arribada del Ratolí de les Dents, qui ens va demanar ajuda perquè havia perdut les dents i  ens necessitava per resoldre el misteri. Per això, vam investigar les característiques de les nostres boques i el nombre de dents que tenim juntament amb el seu nom. Mitjançant una anàlisi estadística, vam comptar les dents caigudes dels nens i les nenes de la classe, i finalment, en grups, vam crear maquetes amb plastilina que vam exposar al passadís de l’escola.

La nostra curiositat no es va aturar aquí; motivats pel nostre interès, la Natalia ens va proporcionar un conjunt de radiografies per explorar l’estructura interna del nostre cos i ens va introduir a l’esquelet de l’escola, amb el qual hem pogut descobrir molts aprenentatges del cos.

Us convidem a explorar les fotografies que hem pres durant aquesta experiència.