PROJECTE L’UNIVERS

Els alumnes de 4t durant aquest segon trimestre hem estat treballant el projecte de l’Univers. Hem investigat moltes preguntes que ens havien fet quan van començar-ho i les hem intentat respondre totes.
Com a cloenda d’aquest projecte que hem dut a terme, hem fet una sortida… Llegeix més»

AMBIENTS D’APRENENTATGE

Els ambients d’aprenentatge a l’educació infantil són espais físics i socials que ofereixen oportunitats per al desenvolupament i l’aprenentatge dels infants en un entorn estructurat. Aquests espais estan dissenyats per fomentar la curiositat, la creativitat, l’exploració i la interacció social. Hi ha 5 tipus… Llegeix més»

ESCALEM!

La setmana passada els i les alumnes de tercer van fer una activitat molt xula…. l’escalada!!!
Per la majoria dels alumnes va ser la primera vegada que practicaven aquest esport. Amb incertesa i una mica de respecte van estar molt atents i atentes a les explicacions… Llegeix més»

PROJECTE DEL COS

Aquest segon trimestre, els infants d’I5 s’han submergit en l’exploració del cos humà. Tot va començar amb l’arribada del Ratolí de les Dents, qui ens va demanar ajuda perquè havia perdut les dents i  ens necessitava per resoldre el misteri. Per això, vam investigar les… Llegeix més»

MILLORO EL MEU CATALÀ

“Milloro el meu català” és una proposta de 6è per engrescar als alumnes a fer servir el català, a tot arreu, a l’aula, al pati i quan parlen entre ells. Sovint costa parlar en català, malgrat que és una llengua que coneixen, però que, al… Llegeix més»

RUTA PEL CENTRE DE L’HOSPITALET

L’alumnat de 2n està duent a terme durant aquest trimestre el projecte “Com podem millorar la nostra ciutat?”.
A principis de trimestre, vam rebre una carta on l’alcaldessa de L’Hospitalet de Llobregat ens demanava ajuda per poder millorar la nostra ciutat.
Primer vam haver de saber on… Llegeix més»

TALLER RÈPTILS

Dimecres passat, l’associació BIOEDUCA  va venir a la nostra escola  per fer el seu taller de rèptils a la classe de primer . Mitjançant aquesta activitat , els nens i nenes van poder observar i tocar amfibis i rèptils a la vegada que van aprendre… Llegeix més»

D.E.N.I.P : Dia Escolar de la No- Violència i la Pau

AVUI, DIMARTS 30 DE GENER DE 2024, HEM CELEBRAT EL DIA ESCOLAR DE LA NO VIOLÈNCIA I LA PAU.
EL D.E.N.I.P. REIVINDICA UNA EDUCACIÓ PER  A LA PAU, LA TOLERÀNCIA, LA SOLIDARITAT I EL RESPECTE ALS DRETS HUMANS.
TOT L’ALUMNAT HEM COL·LABORAT EN LA CREACIÓ DE LA… Llegeix més»

Sortida al CRAM

El passat dijous 19 d’octubre, els nens i nenes de primer i segon vam fer una sortida al CRAM .

Vam fer una visita guiada per les instal·lacions   i un taller on van simular el rescat d’un dofí trobat a la platja. Mitjançant aquest taller vam aprendre que hauríem de fer si ens trobéssim un animal a la platja.

Ens ho vam passar molt bé!!