ESCALEM!

La setmana passada els i les alumnes de tercer van fer una activitat molt xula…. l’escalada!!!

Per la majoria dels alumnes va ser la primera vegada que practicaven aquest esport. Amb incertesa i una mica de respecte van estar molt atents i atentes a les explicacions dels monitors. Es van fer dos grups per poder utilitzar les instal·lacions d’una manera còmoda i per no molestar a la resta de persones que estaven escalant. Un grup va començar a fer l’escalada de paret amb la qual havien de portar un arnès de seguretat. Cada infant pujava fins on volia. Al principi tots i totes anaven a poc a poc sense pujar molt amunt, però després van agafar confiança i alguns/es van arribar fins al final.

Mentrestant l’altre grup provaven els rocòdroms de paret més baixos que no calia portar seguretat.

És una activitat lligada a l’àrea d’educació física i van tenir la sort de què el centre Indollwall de l’Hospitalet de Llobregat està molt a prop de la nostra escola. Així que vam anar caminant des de l’escola. És una activitat molt recomanable!