MILLORO EL MEU CATALÀ

“Milloro el meu català” és una proposta de 6è per engrescar als alumnes a fer servir el català, a tot arreu, a l’aula, al pati i quan parlen entre ells. Sovint costa parlar en català, malgrat que és una llengua que coneixen, però que, al no fer-la servir la parlen amb poca fluïdesa.

Aquesta iniciativa consisteix en un concurs on cada alumne va acumulant punts a la seva casella a mida que aconsegueix un dia parlant en català, això sí, un dia sencer!

Els plafons fan que tot plegat sigui molt visual i els punts són cors brillants. Tothom pot veure en tot moment l’evolució dels companys de classe amb els cors acumulats i fins i tot  animar a altres companys a espavilar-se i acumular també punts.

Setmana a setmana hem anat notant els progressos i sobretot la bona voluntat que han posat els alumnes. El concurs s’està convertint en una experiència fins i tot divertida, que ha sorprès als mateixos alumnes i que els està motivant a seguir comunicar-se en català.