PORTES OBERTES

El proper 23 de març comença la preinscripció a tots els nivells educatius obligatoris. Per aquest motiu els dies 20, 21 i 22 tots aquells que vulgueu veure com treballem al Bernat teniu les portes obertes. Us acompanyaren els que millor la coneixen després dels mestres: els/les alumnes de 6è.

El professorat pensem que la millor manera de conèixer una escola és veure-la en ple funcionament, en el seu dia a dia. Els pares podreu veure un centre viu on observar les diferents activitats que es desenvolupen segons el moment i el lloc.

US ESPEREM A TOTS DE 9:15 h. fins a les 10:45 h.

A més a més podeu utilitzar aquest espai web per conèixer una mica més el nostre centre i fer una visita virtual 360º dissenyada per Gabriel Díez del web www.lasala1.com

A continuació posem a la vostra disposició una sèrie d’enllaços que poden ser del vostre interès.

Calendari Preinscripció 2017

Departament de Ensenyament: Preinscripció i Matrícula 2017-18

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *