Projecte Venta’t

Venta’t és una branca del Projecte Comunart que es realitza coordinadament entre les escoles públiques de primària de Santa Perpètua de Mogoda, l’Escola Municipal de les Arts i les Regidories de Cultura i d’Educació per tal de fomentar la projecció de l’alumnat en el municipi.

Al projecte Venta’t, l’alumnat aprèn a tocar la gralla, la trompeta, el trombó i el clarinet. També hi ha un grup de percussió. A final de curs es fa un concert per a les famílies. L’objectiu principal del Venta’t és promoure l’accés de tothom a la música.

Els objectius del Projecte Comunart són:

• Oferir una pràctica artística de qualitat a nens i nenes de tercer de primària de les escoles públiques.
  • Crear un marc apropiat per a la pràctica artística en grup.
  • Desenvolupar l’expressió artística i la creativitat.
  • Contribuir al desenvolupament de la comunicació, de l’autonomia i l’autoestima personals, dels hàbits i actituds de contingut cívic i ciutadà i, a l’educació del valors humans en general.
  • Contribuir a la dinamització cultural dels barris on s’ubiquen les escoles de primària.

En podeu trobar més informació aquí.