Preinscripció 2024-2025

Benvolgudes famílies,

A la taula de sota veureu les diferents fases de la preinscripció amb les corresponents dates.

L’anirem actualitzant a mesura que vagi avançant el procés.

Fases de la preinscripció Dates
Publicació de l’oferta inicial 5 de març
Presentació i/o modificació de sol·licituds
*Us podem ajudar des de l’escola demanant cita prèvia. Necessitareu aquests documents.
Del 6 al 20 de març
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional 17 d’abril
Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional Del 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista amb la puntuació, resoltes les reclamacions 25 d’abril
Sorteig: _____ 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada 2 de maig
Publicació de l’oferta final 7 de juny
Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera 10 de juny
Període de matriculació
*Demaneu cita prèvia. Necessitareu aquests documents.
Del 18 al 26 de juny

U​s recomanem no imprimir aquests calendaris i consultar-los en línia, per si hi ha ​​modificacions al llarg del procediment. Podeu fer-ho aquí:

Tota la informació relacionada amb la preinscripció la trobareu aquí.

Sortida escolar de 6è – Can Juliana

El passat 14 de febrer, l’alumnat de 6è va anar al parc d’aventura Can Juliana, un espai on es duen a terme activitats esportives i de lleure.

Els infants van passar un dia fantàstic fent activitats en plena natura. Van realitzar una gimcana per equips que constava d’activitats cooperatives i de cohesió, on s’havien d’ajudar els uns als altres.

El temps assolellat i el bonic entorn van ajudar a que la jornada fos molt agradable i els infants ho passessin súper bé!

Nou mosaic al vestíbul

Des de la setmana passada, tenim el vestíbul de l’escola decorat amb un nou mosaic.

Alumnes de l’escola, amb l’ajuda de l’artista local Manel Morral, van començar el curs passat elaborant-ne el disseny i fent tot el procés d’aquesta tècnica tan antiga fins a la col·locació de cada una de les peces.

L’única cosa que no ha fet l’alumnat és penjar-lo a la paret!

Sortida escolar de 3r – CRAM

El 27 d’octubre la classe de tercer vam anar al CRAM, on vam poder realitzar diferents activitats que ens van permetre conèixer l’estat de conservació del medi marí i de les espècies que hi habiten.

A més a més, també ens van sensibilitzar sobre la conservació d’aquest medi. És responsabilitat de tots i totes tenir cura del nostre entorn!

Vam aprendre un munt de coses i alhora ens ho vam passar genial!

Canallada 2023

El 8 d’octubre es va celebrar la festa de la Canallada al nostre municipi.

La nostra escola, escollida dins del projecte “Mengem sa, Mengem bé”, va ser una de les escoles participants. El nostre grup d’alumnes va representar un ball de la cantant Sara Roy. Va ser un dia molt emotiu ja que vam poder compartir uns moments inoblidables amb cantants de la música catalana actual com en Triquell, l’Edu Esteve, la Suu, el Miki Nuñez o la pròpia Sara Roy.

Felicitar al grup de cicle superior per la seva gran representació davant de tot el públic!

Sortida escolar de 1r i 2n – Mas Banyeres

Aquest dilluns passat, 2 d’octubre, l’alumnat de primer i segon vam anar a Mas Banyeres, a Centelles. Vam gaudir d’un dia esplèndid fent activitats d’aventura al bosc. A més a més, les nenes i els nens de primer van fer el taller de la granja i els de segon van fer jocs cooperatius. Vam passar un dia genial d’activitat física i natura!

Setmana de l’esport

Avui hem donat per acabada la 1a setmana de l’esport del Bernat.

Al llarg de la setmana hem allargat esbarjos i l’alumnat de primària ha gaudit d’un ampli ventall d’activitats físiques i esportives.

Activitats sobre rodes, dansa, bàsquet, futbol (amb la nostra pròpia Bernat League) o Mindfulness han estat algunes en les quals l’alumnat ha gaudit durant aquesta setmana esportiva.

Finalistes

Alumnes de la nostra escola han estat finalistes en els Premis Primavera i en el 32è Concurs de dibuix de CASSA.

L’Izael de 4t i en Gael de 6è han rebut el reconeixement com a finalistes en els Premis Primavera.

D’altra banda, la Kira, el Biel i l’Alma de 6è van rebre un reconeixement accèssit en el 32è Concurs de dibuix de CASSA.

Sortida escolar de 5è – El Xaloc

Ahir, l’alumnat de 5è de primària vam anar a El Xaloc, una masia del terme de Calders, al Moianès.

En arribar ens van fer una gran rebuda, vam esmorzar i, seguidament, vam començar les activitats: circuit d’aventura amb tirolina, tir amb arc, jocs de reptes i jocs amb bombolles inflables.

Vam passar un dia molt divertit superant conjuntament tots els reptes. Vam gaudir de l’aire lliure descobrint un entorn natural increïble.