NOU DECRET SOBRE AVALUACIÓ

Benvolgudes famílies

El nou decret sobre avaluació (ENS/164/2016, de 14 de juny) implica un canvi en l’avaluació dels alumnes de l’educació primària

Aquest nou sistema distribueix les diferents àrees per àmbits. A final de cada curs s’avalua el grau d’assoliment de les competències dels àmbits següents:

• Àmbit lingüístic (llengua catalana, llengua castellana i llengua anglesa)
  • Àmbit matemàtic (matemàtiques)
  • Àmbit del coneixement del medi (coneixement del medi natural i coneixement del medi social)
  • Àmbit artístic (educació plàstica i música)
  • Àmbit d’educació física (educació física).
  • Àmbit d’educació en valors (educació en valors o religió)

A més, al final de cada cicle s’avaluarà el grau d’assoliment de les competències dels àmbits següents  que es treballen des de totes les àrees:

• Àmbit d’autonomia i iniciativa personal
  • Àmbit d’aprendre a aprendre
  • Àmbit digital

Els termes que s’utilitzaran per a valorar el grau d’assoliment de  les competències seran

AE Assoliment excel·lent (equival a un 9-10)
AN Assoliment notable (equival  a un 7-8)
AS Assoliment satisfactori (equival a un 5-6)
NA No assoliment ( equival a notes menors de 5)

Aprofitant aquest fet hi ha previst un canvi en els informes escolars que entregarem a les famílies el proper curs. A les reunions de principi de curs s’informarà adequadament.

INFORMEM: el dia 29 de juny es faran  les entrevistes amb els tutors de Primària i  s’entregaran els informes de notes finals d’aquest curs amb aquesta nomenclatura.

Les notes que s’entreguen en aquest sobre corresponen als informes trimestrals del curs.

Equip de mestres

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *