Rua de Carnaval

Divendres 17 de febrer, l’alumnat de l’escola Bellpuig va celebrar el Carnaval fent una rua pels carrers del poble. Aquest any vam fer una disfressa conjunta de “Superherois dels ODS”. Cada grup portava una corona amb un detall representatiu de l’ODS que ha treballat i un banderí amb el símbol corresponent.

Va ser una festa ben alegra que vam compartir amb la llar d’infants La Patuleia i el Col.legi del Roser.

Els voltants del pavelló van ser el punt de trobada final on vam fer unes coreografies i es va llegir el judici final que va indultar al Reu Carnestoltes.

FOTOS DE LA RUA