L’Àgora

Aquest últim trimestre estem gaudint molt d’un nou espai exterior de l’escola: l’Àgora.

Gràcies a una iniciativa de l’AFA, es va construir al pati de primària una àgora de fusta en forma de semicercle que afavoreix el diàleg i serveix com a punt de trobada.

Els nens i nenes de sisè s’han encarregat d’envernissar.la per tal que la fusta quedi més protegida.

De moment ja li hem trobat moltes utilitats: espai de biblioteca on explicar contes i fer lectura, joc lliure del pati, escenari, espai de pícnic, tutoria de grup, converses espontànies d’alumnes o de grup classe, exposicions orals…i segur que encara ens en queden moltes més possibilitats per descobrir.

FOTOS ÀGORA