La visita artística de la Maria Diez a primer

Els surfistes de primer fa setmanes que hem iniciat el projecte d’Art i Escola, que aquest curs gira al voltant de la temàtica de “la cura”.

Art i escola La cura

Estem treballant sobre la cura entre nosaltres, com ens cuidem dins el grup, detectant moments de cura i moments que podem millorar.

Aquesta setmana, vam rebre la visita de la Maria Diez, germana de la Paula, que és joiera i professora d’Art a l’escola Massana de Barcelona. L’objectiu de l’activitat, aquesta vegada, es va centrar en la cura de nosaltres mateixos i l’autoconeixement.

A partir de l’observació de diferents materials: aigua, pedres, agulles, plastilina, fang, cotó, esponges i fulles, vam adjudicar a cada element un tret de personalitat o una emoció: fortalesa, ràbia, carinyós/a, adaptable, alegre…i cadascú va dissenyar el seu autorretrat tenint en compte les característiques que el defineixen.

A la tarda, ens vam centrar el el tret que crèiem que ens faltava més i vam dibuixar-lo. A continuació vam crear un amulet simbòlic que ens empoderés.

A continuació podeu veure les fotos d’una jornada plena de reflexions, accions i creacions boniques.

FOTOS DE LA JORNADA ARTÍSTICA