ESPORT EN VALORS

Aquest any a l’escola Bellpuig ens hem proposat treballar conjuntament amb el punt jove de Sant Julià de Vilatorta i hem portat a terme l’activitat d’esports en valors a l’àrea d’educació física.

L’activitat s’estructura en tres parts. De primer a quart hem realitzat la dinàmica de grup, que consisteix en realitzar un primer temps de diàleg on es potencia la paraula i la participació de tots i totes. Aquest espai serveix per conèixer-nos i també per escollir conjuntament l’esport o el joc que volem practicar i les normes que volem seguir.

A continuació, la segona part, consisteix en desenvolupar el joc escollit respectant les normes establertes pel grup.

L’activitat finalitza quan els participants valoren el joc tenint en compte diferents valors: de treball en equip, el joc net i el respecte de les normes acordades.

L’activitat coordinada per l’Associació EVAL es porta a terme cada divendres de 1/4 de 6 a 3/4 de 7 de la tarda a la pista del Carrer de Sant Roc i està oberta a tots els nens i nenes del poble a partir de 8 anys.

És una extraescolar gratuïta i per poder-hi participar, és indispensable fer arribar la inscripció prèvia a l’Ajuntament o al Punt Jove Tortí.

Us recomenem l’experiència! L’alumnat de l’escola ho ha gaudit molt!

Per a més informació, podeu escriure a sjv.pij@vilatorta.cat o trucar al 93.812.21.79 (ext.119) i també podeu seguir l’activitat a l’Instagram de l’Associació EVAL @esport_amb_valors i a @puntjovetorti