ESTUDIEM ELS ANIMALS

El passat dimarts 7 de maig al matí, els nens i nenes de Cicle Incial vam fer una sortida per l’entorn proper a l’escola, concretament a la Font del Cargol per estudiar els animals i les plantes que hi viuen.

A part d’observar la fauna i la flora de l’entorn, ja que estem estudiant el món animal, també vam prendre mides de la riera: amplada, profunditat, temperatura i cabal.

A la tarda del mateix dia, va anar a passejar-nos pel bosc del costat de l’escola per valorar també quins animals i plantes hi podien viure. Vam sentir el cant de diferents ocells…

Observant, observant vam trobar sota unes roques quelcom diferent que no havíem vist mai. Parlant i fent hipòtesis del què podia ser vam arribar a una conclusió: eren egagròpiles.

A l’escola les vam desfer i mireu tot el què hi vam trobar!!!!

Per veure més imatges cliqueu sobre les fotos o en els següents enllaços:

FOTOS D’INVESTIGACIÓ

FOTOS EGAGRÒPILES