Els de 3r i 4t hem anat al camp d’aprenentatge del Bages.

Hola famílies!

Els nens i nenes de 3r i 4t us volem explicar que aquest 2  i 3 de novembre hem anat a fer un camp d’Aprenentatge al Bages.

Vam arribar a la ciutat de Manresa al matí i vam fer un joc de pistes per descobrir l’aigua a la ciutat (fonts, pous, hidrants, clavegueres, recs,…). Anàvem en grups i utilitzàvem tauletes per orientar-nos. Va ser molt divertit i vam aprendre coses tot jugant. Després vam anar caminant fins a la casa de La Culla, una masia medieval de gairebé 1.000 anys. Després de dinar i jugar una estoneta, vam entrar a la Culla i vam fer activitats diverses: visitar els racons de la casa com el celler i la cuina, un experiment de potabilització de l’aigua, i ens van passar un audiovisual que ens explicava com es va formar la mina de sal de Cardona. Una tarda ben distreta!

Després d’instal·lar-nos a l’alberg El Carme vam tenir joc lliure fins a l’hora de sopar. Per fer el joc de nit vam anar al casc antic de Manresa. Va ser molt “guai”, i vam acabar molt i molt cansats/des. Tot i així, a l’hora d’anar a dormir, vam fer guerra de coixins i festes de pijama. Va ser molt divertit.

L’endemà ens vam despertar molt d’hora. Som molt matiners!!! Després d’esmorzar, l’autobús ens va portar a la mina de sal de Cardona, vam entrar a la mina i vam veure com es formaven les estalactites i estalagmites de sal. Una autèntica meravella! Quan vam sortir vam anar al castell d’origen medieval de Cardona on vam poder gaudir d’unes vistes impressionants.  Ens ho vam passar molt i molt bé, va ser molt divertit i distret.

Les colònies ens han agradat molt, sobretot les mines de sal, i ens ho hem passat molt bé!!!

Esperem que us agradin les fotografies. Mireu, mireu …

Àlbum de fotos de 3r

Àlbum de fotos de 4t

2 comentaris

1. Jesmina

La Sena i la Lisa van tornar molt contentes i ens varen explicar un munt de coses. Gràcies per aquesta experiència tant xula…i gràcies per les fotos! Un bon record!