SANTA CECÍLIA A L’ESCOLA

Aquest dimarts, dia 22 de Novembre, hem celebrat Santa Cecília a l’escola. A la tarda, al gimnàs, hem fet un concert dedicat als ODS. Cada classe, amb la col·laboració dels alumnes que van a l’escola de música, han interpretat una cançó sobre el nom de la seva classe.

P3 han cantat “Els animals del mar”, P4 han cantat la cançó “Com s’equivocaven” i P5 “Les tres erres” d’el Pot Petit. Els alumnes de 1R han cantat “l’Himne del cos de bombers”, els de 2N “Si hi hagués un món” i els 3R la cançó “Gota d’aigua” del grup Ambauka. Els alumnes de 4T han interpretat amb instruments “Vida de rico” de Camilo, 5È han cantat la cançó “Fil de llum” de la sèrie Polseres Vermelles i 6È “Sense senyal”, una adaptació de la cançó “Supermercat” de Lildami. Per acabar el concert hem cantat tots junts la cançó “Victòria” de la cantata “La veu de la terra” i ha sigut molt emocionant!

Hem compartit una tarda molt bonica i hem pogut gaudir del dia de la música tots junts, visca!

FOTOS DEL CONCERT