Racons de tardor P3

Hem treballat els racons de tardor. Hem dividit els alumnes en 4 racons d’uns 3/4 alumnes per treballar diferents objectius relacionats amb aquesta estació de l’any.

• Enganxem gomets: enganxem gomets seguint les línies de la fulla (objectiu: treballar la motricitat fina)
  • Estripar papers de seda: estripem papers de seda per enfortir la pinça (objectiu: treballar la motricitat fina)
  • Suc de taronja: fem suc de taronja i de mandarina (objectiu: experimentació, observació i manipulació dels fuits de la tardor)
  • Pintem fulles: decorem fulles amb retoladors (objectiu: motricitat fina i creativitat).

En aquests racons els infants aprenen a treballar de manera autònoma, a respectar els materials i a seguir les consignes donades a cada racó.

FOTOS P3A

FOTOS P3B