SETMANA DE LA PAU I COOPERACIÓ MITJANS

Aquesta setmana a les aules, hem estat treballant la pau i la cooperació. Hem explicat i comentat contes sobre els drets i els deures dels infants. També hem vist uns vídeos molt explicatius de l’InfoK que ens han fet veure que hi ha moltes injustícies al món i que molts infants no tenen els drets que es mereixen.

Cada classe ha treballat un dret diferent que hem posat en comú tots plegats al pati de l’escola.  Els nens i nenes de 1r, 2n i 3r també hem parlat dels refugiats, persones que com nosaltres han de marxar del seu país en busca d’una vida millor per culpa de la pobresa, de guerres, persecucions,… que viuen a casa seva.

Ens ha visitat, en Carlos, un voluntari d’Open Arms, una organització humanitària de gran renom, per explicar-nos la tasca de salvament marítim que fan en aigües internacionals.

El nostre desig és que tots els nens i  nenes del món tinguin els drets que es mereixen i tothom pugui aspirar a tenir una vida millor!

Des de l’escola i el claustre de mestres, farem un donatiu per agraïr la xerrada i col·laborar amb el nostre granet de sorra a una causa tant important.

Us deixem la pàgina web de la ONG i l’enllaç per si alguna família vol per alguna aportació econòmica. També adjuntem les fotografies de la trobada i d’activitats realitzades durant la setmana de la pau i la cooperació.

PÀGINA WEB OPEN ARMS

VULL FER UN DONATIU