Aquests die el pla de treball l’hem preparat per treballar alguns conceptes del projecte del nom de la classe.
Les activitats que hi havien preparades i ells anaven escollint eren:
- Trencaclosques d’una torxa: per tal de treballar l’orientació espaial
- Dibuix d’alguns dels conceptes treballats durant el projecte: per representar el que havien aprés i anar treballant el dibuix lliure.
- Seqüenciació de l’encesa d’un peveter: per treballar la seqüenciació i poder prendre consciencia del concepte treballat .
- Imitació de les representacions gràfiques que es feien a la prehistòria utilitzant algun dels materials d’aquella època (cendra)
- Treball del vocabulari del projecte. Representaven el nom d’alguns concepte treballs al projecte (peveter, anelles olímpiques, torxa, foc) ho escrivien amb diferents suports i materials, amb retolador sobre imatges, a la pissarra de guix, a la pissarra de retoladors, a la sorra de platja i a la sorra fina que havien fet al pati. Un cop havien practicat ho escrivien al full, alguns sense mirar altres relacionant i copiant el dibuix amb la paraula. Activitat que posteriorment s’autoavaluaven.