INICIEM EL PLA DE TREBALL.P3

Els nenes i nenes de P3 hem iniciat el pla de treball com a metodologia per treballar a les primeres franges horàries tres dies a la setmana per tal de seguir la línia d’escola.

Treballant d’aquesta manera fomentem:

• Respectar que l’alumne treballi al seu ritme i segons els seus estats d’ànim per afrontar una determinada tasca o altre.
  • Afavorir la seva autonomia en la planificació i organització del seu procés d’aprenentatge.
  • Oferir aprenentatges més propers i significatius a través de tasques vivencials i manipulatives.
  • Treballar en l’autoavaluació a través d’una rúbrica i fer-los protagonistes del seu procés d’aprenentatge.
  • Poder atendre a tots els alumnes de manera més individualitzada.

Com ho treballem?

Cada pla de treball té una durada d’una setmana. Dimarts expliquem en què consistirà el pla de treball, i els dimecres, dijous i divendres el realitzem. Cada alumne pot escollir a quin racó vol anar a treballar tenint present que hi ha un nombre màxim d’alumnes a cada un d’ells, i que cal passar per tots els racons. Ells, per saber-ho, aniran marcant per quins racons van passant. En aquests racons treballem diferents conceptes, normalment tots lligats a un tema, i dos d’ells són per treballar de manera autònoma i un altre de més guiat per la mestra, en el qual s’autoavaluaran.

P3A I P3B