Activitats de tardor a P3

Hola famílies,

Ja fa dies que ha començat la tardor i teníem ganes de mostrar-vos algunes de les activitats relacionades amb aquesta estació i que hem fet durant aquests dies.

Com ja sabeu, fa uns dies vam anar a collir fulles per l’entorn proper a l’escola. Un cop a l’escola, vam provar d’esmicolar-ne algunes. Ens va agradar molt el soroll que feien i, després, les vam aprofitar per fer-ne una activitat. També hem realitzat algunes propostes amb pintura: un mural lliure amb els colors de la tardor (el verd, el marró, el vermell, el taronja, el groc…) i una estampació amb esponges i pintura verda que després ens ha servit per fer un mural de tardor conjuntament amb P4 i P5. Ja veureu que bonic va quedar!

A més, aprofitant que s’acostava la castanyada, vam decorar una castanya de manera cooperativa (cada parella va fer una castanya) pintant amb ceres i estripant paper d’embalar que després vam enganxar amb cola.

Mireu, mireu les fotos, i veure que bé ens ho hem passat:

Grup A: pintem amb colors de tardor, esmicolem fulles, mural de tardor, castanya cooperativa, estampació de fruits de tardor, tastem fruits de tardor, pintem amb diferents materials.

Grup B: pintem amb colors de tardor i esmicolem fulles, mural de tardor, castanya cooperativa, pintem amb diferents materials.