Els nostres projectes amb el Makey Makey i la recollida del 2n premi!

Els alumnes de 3r van anar el dimecres a la URV a recollir un premi de robòtica al II Concurs de projectes Code Week URV, realitzat en el marc de la Setmana Europea del Codi 2019.

Tots van fer uns projectes interessantíssims amb la placa Makey makey, però ha  resultat guanyador “Problemes al bosc”, realitzat per l’alumnat de 3B de l’escola, en què van fer servir eines de robòtica per crear un conte interactiu. També, però, volem felicitar els altres projectes que es van crear a l’escola: una jaqueta musical i unes plantes musicals.
Enhorabona als guanyadors i a tot el curs de 3r pels seus projectes!
Si cliqueu a la imatge podreu veure els tres projectes que vam presentar al concurs i un petit resum del dia que vam anar  a buscar el premi.