Provem-ho en català

Aquests dies, tot l’alumnat d’Educació Primària ha rebut un àlbum d’adhesius o un joc de cartes de la Queta, la protagonista de la campanya del Govern de la Generalitat de Catalunya “Provem-ho en català. Molt per parlar, molt per viure”. Es tracta d’un material elaborat pel Departament de Cultura en col·laboració amb el Departament d’Educació, amb la finalitat d’impulsar l’ús del català entre l’alumnat de Primària. El material s’ha distribuït segons dues franges d’edat: L’àlbum d’adhesius per a l’alumnat de 1r a 3r de primària, i el joc de cartes per a l’alumnat de 4t a 6è de primària.
Us deixem algunes imatges de les sessions que hem realitzat sobre la campanya “Provem-ho en català”.

Si voleu saber més informació, podeu visitar el web: