No passis, de roda a roda. 6è

Els alumnes de 6è van fer un taller inclusiu dirigit per la Lliga d’Afectats Reumatològics en col·laboració amb la Federació MESTRAL-Cocemfe Tarragona, federació de diferents associacions que treballen, a les comarques tarragonines, per millorar la qualitat de vida de persones amb discapacitats.

El taller consisteix en una xerrada molt emotiva per part de dos monitors amb discapacitat física sobre el que comporta anar en cadira de rodes, la prevenció d’accidents i sobre les seves vivències

Després vam fer un partit de bàsquet inclusiu: Hi ha jugadors en cadira de rodes i altres que no hi van. Els de la cadira es poden moure pel centre de la pista i, els drets, pels laterals. A part de practicar un esport adaptat i viure per uns minuts el que comporta anar en cadira de rodes, l’objectiu és conscienciar l’alumnat en la prevenció d’accidents, el civisme i la proactivitat envers a les persones amb discapacitats físiques i/o orgàniques.

Moltes gràcies per aquesta experiència!