Dia mundial de l’activitat física (DMAF)

Tota l’escola hem destinat l’hora del pati d’avui dimarts a realitzar una activitat conjunta per tal de celebrar el Dia Mundial de l’Activitat Física que se celebra el 6 d’abril. L’objectiu és difondre la importància de realitzar exercici físic, aquest any, sota el lema Activa la vida, millora la vida.

Els nens i nenes d’infantil i cicle inicial han ballat la cançó “Baby shark” i han compartit l’espai de pati dels més petits tots junts. Els alumnes de cicle mitjà i de superior han fet una partida del joc popular “Cementiri” classe contra classe.

Hem passat tots plegats una bona estona de joc!!!

Aquí teniu imatges i el vídeo del ball!