PROJECTE: el viatge dels aliments
Durant aquest primer trimestre, els Baltis de segon durem a terme el projecte “el viatge dels aliments“. Aquí podreu seguir el que anem fent i alhora, serà la nostra eina per treballar durant aquest temps: https://sites.google.com/baltasarsegu.cat/projecte-quin-gust/inici
PROJECTE: el viatge dels aliments Llegeix més »












