4t

B4ltis 2021 – 2022

Benvolguda Baltifamília , El proper dilluns començarem un nou curs amb les piles carregades plens d’il·lusió. En Ximo Sanz i en Jordi Balada serem els cotutors de 4t durant aquest nou curs, i restem a la vostra disposició. Salutacions i bon curs a tothom.  

B4ltis 2021 – 2022 Llegeix més »

SORTIDA A TAMARIT.

El passat dijous 20 de maig l’alumnat d’Educació Infantil i de 4t de Primària van anar de sortida a Tamarit. Educació Infantil va fer l’activitat: “Aprenem i juguem a la platja de Tamarit”.  Van observar restes d’animals aquàtics que es poden trobar a la platja, tot motivat a partir d’un conte. 4t d’Educació Primària va

SORTIDA A TAMARIT. Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut