Sortida a l’Ampolla

Dimarts passat, els alumnes de 3r, 4t i 5è de l’escola vam realitzar una sortida al l’ Ampolla per visitar el Consorci d’aigües de Tarragona. Allà vam fer tot un seguit d’activitats relacionades amb el cicle urbà de l’aigua com ara un tast d’aigua, diferents jocs amb tauletes i una visita guiada per les instal·lacions. Després vam anar a dinar a la Bassa de les olles, un lloc molt bonic on vam poder passejar, admirar les aus i, fins i tot, anar una estoneta a la platja. Va ser una sortida molt divertida, com podreu comprovar a les fotografies.

Clica a la imatge per accedir a tot l’àlbum