Sant Jordi 23-24

El dia de Sant Jordi els i les alumnes de l’escola vam dur a terme diferents activitats a càrrec de la companyia Ai Carai, gestionat per l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar.

Els grups d’infantil es van quedar a l’escola i van veure una representació de la llegenda de Sant Jordi i els diferents grups de primària van anar al poble a veure les paradetes i a la residència a donar unes roses que havien fet. A ambdós llocs també van participar en una representació dinamitzada de dos contes. Va ser molt emocionant veure com els infants interactuaven amb els avis i àvies de la residència i tothom va quedar molt content.

A la tarda, la companyia de la Troca va fer un musical amb dos alumnes de l’escola. A més a més, durant tota la setmana s’han realitzat diverses propostes artístiques.

Per finalitzar la setmana, tota l’escola s’ha desplaçat al teatre Burés per veure la representació de Sant Jordi que han representat els i les alumnes de 6è. Ha sigut una magnifica cloenda per a la setmana de Sant Jordi!!