Servei de Transport i Camins Escolars

SERVEI DE TRANSPORT

• El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya costeja, gestionat pel Consell Comarcal del Bages, el servei de transport escolar per als alumnes dels municipis de Marganell, als quals els pertoca ser escolaritzats a Castellbell i el Vilar. L’empresa que presta el servei és Transbeges.
  • L’Ajuntament de Castellbell i el Vilar subvenciona el transport dins el terme municipal. L’existència d’aquestes dues rutes beneficia els alumnes residents a Sant Cristòfol, les Comes, el Burés, la Bauma, rodalies i la zona del Borràs–Sud.
  • El dia de jornada intensiva varia l’horari de retorn, donat que el transport surt del centre a les 15:30h. L’autocar disposa d’una monitora responsable acompanyant.
  • Dins l’autocar són vigents totes les normes de comportament i convivència pròpies del centre educatiu i d’un transport públic de viatgers així com la normativa vigent Covid-19 (cal portar mascareta).

PARADES DE L’ITINERARI: EJB-01-NO CASTELLBELL I EL VILAR

HORARI
DL DM DX DJ DV
1.- CASTELLBELL I EL VILAR:

LA VALL DE MONTSERRAT

8:40 16:45
2.- CASTELLBELL I EL VILAR:

LA BAUMA

8:45 16:42
3.- CASTELLBELL I EL VILAR:

EL BORRÀS (C. SANT JERONI)

(Només pels alumnes d’Educació Infantil)

8:50 16:39
4.- CASTELLBELL I EL VILAR:

ESCOLA JAUME BALMES

8.55 16.35

ITINERARI: EJB-02-NO MARGANELL-CASTELLBELL I EL VILAR

PARADES DE L’ITINERARI: EJB-02-NO MARGANELL-CASTELLBELL I EL VILAR

HORARI
DL DM DX DJ DV
1.- MARGANELL:

Plaça l’Església (punt d’informació)

8.28 16.56
2.- MARGANELL:

Trencall El Cassot, Ctra BV-1123

8.30 16.52
3.- CASTELLBELL I EL VILAR:

Urb. Sant Cristòfol. Crta BV-1122 (Plaça Església)

8.40 16.48
4.- CASTELLBELL I EL VILAR:

El Burés

8.52 16.38
5.- CASTELLBELL I EL VILAR:

Escola Jaume Balmes

8.55 16.35

CAMINS ESCOLARS

• El servei de Camins Escolars s’ofereix als alumnes de Primària que viuen al Borràs i al Burés.
  • Aquests alumnes tenen la possibilitat de venir a peu fins a l’escola acompanyats per una monitora responsable (ratio 10/1)
  • Si hi esteu interessades, poseu-vos en contacte amb l’Ajuntament de Castellbell i el Vilar per fer la sol·licitud
PARADES CAMINS ESCOLARS HORARI
DL  DM  DX  DJ  DV