Projecte “Com és que el menjar em fa créixer?”

Els alumnes de 5è A de l’escola us volem explicar que durant aquest segon trimestre hem estat treballant en un projecte sobre els nutrients i l’aparell digestiu. Primerament, ens vam dividir en grups de 4 persones i vam investigar sobre els nutrients, creant un pòster per cada nutrient amb la informació més important que vam cercar. Seguidament, en parelles, vam elaborar una maqueta de l’aparell digestiu, cercant i seleccionant la informació més adequada per poder donar explicació al procés que fa un tros de pa des que ens l’apropem a la boca fins que l’expulsem, vinculant, també, la resta d’aparells del cos humà.

Hem après moltíssim i ens ha agradat molt poder elaborar aquestes maquetes, esperem que us agradin tant com a nosaltres.