PREINSCRIPCIONS i MATRÍCULA curs 2019-2020

Abans de fer la matrícula, per accedir al primer curs del segon cicle de l’educació infantil (P-3) o per ser admès per primera vegada en un centre, en primer lloc cal fer la preinscripció, és a dir, presentar la sol·licitud d’admissió al centre. El període per a presentar els documents va del 29 de març al 9 d’abril, ambdós inclosos.

La documentació que haureu de portar a l’Escola Jaume Balmes per a fer la preinscripció és:

• DNI dels tutors legals (originals i fotocòpies)
  • Llibre de família (original i fotocòpia)
  • Full d’empadronament o certificat de l’empresa de la localitat.
  • Targeta sanitària (original i fotocòpia)
  • Carnet de vacunes (original i fotocòpia)
  • 1 fotografia mida carnet
  • Sol·licitud de preinscripció

Cliqueu sobre la paraula “sol·licitud” per descarregar-la, també podeu demanar una còpia a la secretaria del centre.

L’horari d’atenció al públic és:

• De dilluns a dijous, de 9 a 12:30 h.
  • De dimarts a dijous, de 15 a 16:30 h.

Si no us anés bé cap d’aquests horaris, podeu fer una trucada a l’escola (93 834 02 35) o escriure un correu electrònic (a8015806@xtec.cat), per concertar la trobada.

Pel bon funcionament del procés, us demanem que respecteu les dates de preinscripció i que ens lliureu tota la documentació sol·licitada.

El calendari oficial de preinscripció i matrícula és el següent:

Preinscripció:

• Oferta inicial de places escolars: 27 de març de 2019
  • Presentació de sol·licituds: del 29 de març al 9 d’abril de 2019
  • Presentació de documentació: fins al 10 d’abril de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació provisional: 26 d’abril de 2019
  • Presentació de reclamacions: del 29 d’abril al 3 de maig de 2019
  • Llista de sol·licituds amb la puntuació un cop resoltes les reclamacions: 8 de maig de 2019
  • Sorteig del número de desempat: 9 de maig de 2019, a les 11 h, als serveis centrals del Departament d’Educació (Via Augusta, 202, Barcelona)
  • Llista ordenada definitiva: 14 de maig de 2019
  • Ampliació de petició de centres per a les sol·licituds que no han obtingut cap assignació (assignació d’ofici): del 30 de maig al 3 de juny de 2019
  • Oferta final de places escolars: 11 de juny de 2019