FESTA DE LA CASTANYADA 2023

Aquest any com és costum a l’escola hem celebrat la Castanyada, tots i totes, petits i grans hem gaudit de les activitats. Cada curs ha cuinat panellets que després han menjat, treballant la recepta d’aquest dolç tan tradicional.
Al llarg de la setmana les famílies han fet obres artístiques de tardor amb materials per reciclar amb uns resultats espectaculars i originals que han estat exposats perquè tothom en gaudís.
També hem rebut una visita molt especial, la castanyera! Els infants petits i mitjans de l’escola han pogut gaudir de les històries d’aquest personatge tan emblemàtic.
El dimarts 31 hem convidat a les famílies perquè ens veiessin ballant les danses tradicionals que havíem estat assajant. Ha estat una tarda molt bonica on famílies i escola hem compartit una estona menjant castanyes que la nostra AFA havia torrat.
Gràcies a tots i totes i fins a la propera!