ENTRADES I SORTIDES EN CAS DE PLUJA

Benvolgudes famílies,

en cas de pluja coincidint en les hores d’entrada o sortida del centre, ens organitzarem de la següent manera (sempre mantenint les mesures de prevenció i seguretat que el Departament ens demana).

ARRIBADA (matí i migdia):

– els docents estan a la seva aula, on esperen els alumnes.

– l’alumnat  arriba a l’escola a l’hora que té assignada (9h o 9:10h ,igual que els altres dies);  entra al pati per la porta assignada al seu grup  (també com cada dia) i entra directament a l’edifici per les escales assignades (com cada dia). NO HA D’ESPERAR AL MESTRE NI HA DE FER FILES, puja directe a la seva aula. A les portes i pel vestíbul hi haurà persones responsables vigilant per una correcta circulació dels alumnes (caminar a poc a poc, evitar aglomeracions,…)

SORTIDA (migdia i tarda):

– Cada mestre acompanya el seu grup al punt acordat en cas de pluja, des d’on els anirà entregant a les famílies amb la màxima rapidesa, però respectant també els torns i evitant aglomeracions. Aquests punts són:

• Per l’alumnat d’educació infantil, la sortida es farà des del vestíbul de Direcció.
    • Per l’alumnat de primer i segon de primària, la sortida es farà des de la Biblioteca.
    • Per l’alumnat de tercer, quart, cinquè i sisè, la sortida es farà des del porxo, al costat del gimnàs.

Preguem, si us plau, que les famílies que us espereu  a fora faciliteu el pas a l’alumnat que arriba o marxa en transport escolar i els dels Camins escolars. Eviteu aglomeracions davant la porta, situant-vos sempre que us sigui possible a la zona on hi ha els cartells corresponents o on us puguin veure els i les mestres.

Aquelles famílies que ho considereu oportú, els dies que es preveu pluja, podeu donar un paraigües plegable al vostre fill/a perquè el guardi dins la motxilla.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració