DIJOUS 23 D’ABRIL – SANT JORDI!!

FeLiÇ DiaDa de SaNT JoRDi!!!

(il·lustració d’en Martí Trullàs, 6è B)

Aquesta és una jornada diferent a la d’altres anys, no podem sortir al carrer a remenar i triar a les parades de llibres… per això us fem arribar els LLIBRES a casa en format digital! Gràcies a la iniciativa d’editorials com Barcanova o Anaya, que han penjat en obert molts contes i llibres a la plataforma Issuu, podeu escollir lectures entre molts títols diferents. Us compartim uns quants, però n’hi ha molts més!

SeGuiM GaÜdiNt SeMpRe de La LeCTÜRaªa!!

NIVELL PRIMERS/eS LECTORS/eS

EN PATUFET  Un conte de Salvador Comelles, il·lustrat per Elisa Bernat. De la col·lecció El Petit Univers.

EL FOLLET ORIOL I EL CASTELL DELS CONJURS Una nova aventura del follet Oriol, un personatge creat por Òscar Sardà. Els llibres d’aquesta col·lecció es caracteritzen per tenir dues tipologies textuals que permeten, d’una banda, que l’adult faci una lectura del text més llarg a l’infant i, de l’altra, que l’infant s’atreveixi a fer la lectura d’una frase, escrita amb lletra de pal, que resumeixi el contingut de cada il·lustració.

LA A AVENTURERA ¡Todas las aventuras extraordinarias de esta valiente letra!

MIS PRIMEROS CUENTOS CORTOS Catorce historias de la pequeña Nené.

LOS POLLITOS EN EL COLEGIO Acompaña a estos seis traviesos pollitos en sus simpáticas aventuras.

COM ENSENYAR A RENTAR-SE LES DENTS AL TEU COCODRIL En Dril i la Jana tenen una difícil tasca a complir: rentar-se les dents!

NIVELL APRENENT

CAPERUCITA DE COLORES ¡Descubre las aventuras de esta nueva caperucita!

LA TORTUGA PORUGA I LA SEVA AMIGA ERUGA La tortuga d’aquesta història és terriblement poruga; tant, que ja de molt petita decideix amagar el cap a sota de la closca i no tornar-lo a treure mai més. Per això mai no ha pogut veure les margarides silvestres, ni els peixos del rierol, ni el cel rogent de la posta, ni cap dels animalons que viuen al bosc. Per sort, però, un bon dia la tortuga poruga es fa amiga d’una petita eruga verda que l’ajuda a viure pel bosc i li explica com és de bonic el món que l’envolta. Però, serà capaç de convèncer-la perquè tregui el cap de sota la closca? Una novel·la de de Carles Sala i Vila, amb il·lustracions de Marta Montañá Col·lecció Pluja de Llibres Editorial Barcanova A partir de 6 anys.

LA VERITABLE HISTÒRIA DEL LLOP El llop està fart de ser sempre el dolent: es menja els nens, espanta les àvies, destrossa les cases i mil coses més. Però això s’ha acabat! Ha decidit netejar el seu nom i donar a conèixer la seva veritable història, però no serà fàcil. L’autora d’aquest llibre va viure moltes aventures fins a descobrir aquest secret i, miraculosament, ha aconseguit deixar testimoni de com és realment el llop. Si tu també ho vols descobrir, hauràs de començar a llegir aquesta història, però vigila… Les coses mai no tornaran a ser com abans! Una novel·la de Nathalie Pons, amb il·lustracions de Carlos Lluch Col·lecció Sopa de Llibres.

EL FOC DE LA NIT La pau del bosc de Tasserra es veurà alterada per l’atac d’un estol d’ocellots esverats i cridaners. En Tim no s’hauria imaginat mai que aquella cuca petita i lletja que acabava de conèixer tenia la solució per enfrontar-se a aquells ocells tan estranys i que acabaria convertint-se en una bona amiga. Una novel·la de Toni Villalobos, amb il·lustracions de Marta Balaguer Col·lecció: Pluja de llibres +6

NIVELL EXPERT/A

TXELL ESPIELL I EL SEGRESTADOR DE GOSSOS Primer llibre d’una col·lecció divertida i esbojarrada, plena de misteris i aventures. Aconseguirà la Txell Espiell resoldre el misteri?

T’AGRADA BALLAR? Un grup de noies s’ajunten per participar en competicions de ball urbà. El seu somni és inscriure’s en l’European Best Dance Crew, la competició més important d’Europa, però, per poder-s’hi presentar, necessiten una cinquena integrant. Sembla que algú s’ha proposat que no ho aconsegueixin! Qui és la persona que saboteja els cartells que han fet per al càsting? Aconseguiran formar el grup a temps per participar en la competició?

CUENTOS CORTOS DE ANIMALES EN PELIGRO A través de diferentes relatos descubrirás los animales de nuestro planeta cuya existencia está en peligro.

EL MISTERIO DE LA CASA DEL TERROR Nada puede salir mal en la feria, el lugar más divertido de la ciudad. ¿Nada? Los monstruos de la casa del terror te retan a descubrirlos en un misterio que pone los pelos de punta. Demuestra tus dotes detectivescas en los nuevos casos prácticos de la Lechuza Detective. Esta vez, el investigador ¡eres tú! Descifra mensajes en clave, busca pistas escondidas entre las páginas, escucha los consejos de los expertos y pon a prueba los inventos de Ratón.

El Club dels Caníbals es cruspeix Dràcula Com poden fer-se amics un mico superintel·ligent i un noi que no s’ha llegit el llibre que li han encarregat de llegir a classe? En quin moment la noia més llesta de l’escola, el noi més animalot de classe, una aficionada a la tecnologia i un xicot una mica despistat decideixen unir-se i fundar un club conegut amb el nom de Caníbals? I què te a veure tot això amb Dràcula? Doncs a aquesta incògnita i a d’altres dona resposta aquest divertidíssim llibre.

LA BALADA DELS UNICORNS L’Escola d’Artefactes i Oficis acull, en el Londres victorià, els joves més brillants. Són capaços de crear cases motoritzades, barrets voladors i un munt de ginys. L’Àgata McLeod és una jove inventora i una de les millors alumnes, però hi ha moltes coses que desconeix de la institució i del seu passat. Ens trobem en una època alternativa en què la màgia i l’steampunk viuen en una perfecta harmonia, criatures mixtes conviuen amb criatures amb parts del cos mecàniques, amb persones amb tatuatges màgics… I hi ha un assassí que roba l’ànima de les seves víctimes amb un artefacte.

Seguim connectades!!

#joemquedoacasa #totanirabe

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *