Carnestoltes 2024!!!

Com cada any a l’escola celebrem el Carnestoltes, els alumnes de 6è van ser els encarregats de pregonar les consignes que van ser molt divertides i es van seguir majoritàriament!

Durant la setmana s’han realitzat diferents activitats, com l’animació de la companyia de la Maria Navarrete que ens va fer ballar i ens ho vam passar súper bé!

També hem fet una excursió per comunitats per celebrar el Dijous Llarder, on els i les alumnes van gaudir del nostre entorn natural.

Finalment el divendres 9 de febrer vam fer la gran festa oberta a totes les famílies, que s’ho van passar d’allò més bé veient les disfresses i els balls que vam estar preparant mestres i alumnes.

El rei Carnestoltes es va acomiadar amb el seu Testament fins l’any que ve!

VÍDEO ANIMACIÓ

FESTA CARNESTOLTES