CANTAXICS

Cantaxics a les escoles és el projecte musical que han treballat, enguany, els i les alumnes de 2n de la nostra escola.

Aquest projecte consisteix en formar part del cor d’una cantata conjuntament amb altres escoles i amb músics en directe.

Les cantates que es treballen en aquest projecte són les que produeix l’ACEM (Associació Catalana d’Escoles de Música), que cada curs estrena una nova obra pensada expressament per a aquesta franja d’edat dins el seu cicle Cantaxics (adreçat només a escoles de música)

Per aquesta segona edició s’ha treballat El nen enamorat de la lluna amb música de Xevi Matamala i text de Manel Justicia.

El 4 de maig vam poder gaudir de la cantata i el concert a la Sala Gran del Kursaal com a experiència de cloenda, però cal tenir en compte el treball previ a les aules i la dedicació dels diferents mestres implicats que completa tot el projecte.