BONIFICACIONS I BEQUES

BONIFICACIONS:

Bonificació d’ 10 % per a famílies nombroses i monoparentals sobre el preu de matrícula, llibres i quota, per aquelles famílies que no puguin optar a beca.

BEQUES:

Per aquest curs 2017-18, i durant el 3er trimestre, es farà una convocatòria de beques que podran cobrir del 10 al 90% de la quota de l’activitat extraescolar i la matrícula. La beca és compatible amb la bonificació.

Els requisits són:

• Situació de vulnerabilitat econòmica, família nombrosa o monoparental.
  • No tenir cap deute amb Hisenda i Seguretat Social.
  • Estar empadronat/da al municipi de Castellbell i el Vilar
  • Aprofitament i assistència a l’activitat: es requerirà que l’alumne inscrit assisteixi a un mínim de classes, ja que en cas contrari la beca podrà ser revocada.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *