Serveis

EAP (Servei d’Assessorament Pedagògic)

Comptem amb l’assessorament d’un membre de l’EAP un matí a la setmana. La seva intervenció es concreta en l’atenció a l’alumnat i a les seves famílies i en el suport al professorat.

MENJADOR

L’escola ofereix el servei de menjador. Està acollit a la gestió unificada de l’Ajuntament de Sabadell. Els alumnes becats han de recollir els tiquets a Serveis Socials, la resta els pot adquirir a l’oficina de la Caixa Sabadell que hi ha al barri. Document menjador escolar

TRANSPORT

L’escola disposa als alumnes del centre el Servei de Transport Públic en horari escolar. Es realitzen viatges al matí, migdia, i tarda des de Torre Romeu a Can Roqueta i a l’inversa, segons convingui.

PERMANÈNCIA A L’ESCOLA A LA 6a HORA

Els infants de Educació Infantil amb germans/es a Educació Primària tenen la possibilitat de quedar-se a l’escola de 12 h a 13 h per tal d’esperar així els seus germans grans. Aquest servei és assumit per l’equip docent.

EXTRAESCOLARS

Per més informació cal consultar a l’apart extraescolars de la web