SANT JOAN DE DÉU POSA LA PRIMERA PEDRA AL NOU CENTRE PEDIÀTRIC SOBRE EL CÀNCER INFANTIL

Hola a tothom!

Som quatre alumnes de 5è: l’Ona, la Clara, l’Enzo i l’Erik. Avui volem parlar sobre aquest acte que es va produir a Barcelona i que va ser molt important.

De la nostra escola Alfred Mata hi va anar la mestra Teresa i l’alumna Judit de 3r. Ens va impactar molt veure el Messi, el qual va col.laborar donant una  gran part de diners per crear aquest centre, el qual serà un dels més grans d’Europa dedicat a nens i nenes amb càncer. Estem molt contents per aquest nou projecte.

Adéu!

Resultat d'imatges de pedra sant joan d deu