PREMI BALDIRI REIXAC A LA NOSTRA ESCOLA

Aquest és el correu electrònic que vam rebre l’escola i en el qual ens comunicaven que havíem aconseguit un dels 50 premis que atorguen el jurat. Des de l’escola volem felicitar a totes les persones que s’han esforçat perquè el projecte fos un èxit; especialment als alumnes i a les seves mestres i també al compromís i esforç de l’AMPA. Un projecte que s’ha desenvolupat a partir de la metodologia de l’aprenentatge servei.

Ens complau comunicar-vos que el jurat dels Premis Baldiri Reixac 2017-2018 us ha atorgat un dels 50 premis de 900 euros pel treball presentat en la modalitat alumnes amb el títol:

Amb caliu, de l’hospital a l’aula

Alumnes de 2n de primària de l’escola Alfred Mata, de Puig-reig (el Berguedà)

Mestres: TERESA COSTA COMELLAS, GEMMA FÍGOLS TRULLS I M. CARME SIMON ROSIÑOL

La més sincera enhorabona!!!