Redacció setmanal

La redacció setmanal és una de les activitats més importants  i  que més temps fa que duem a terme a l’escola.
Es tracta d’exercitar l’escriptura d’una forma sistemàtica i atractiva.   Al temps que aprenem a escriure  aprenem l’ús de l’ordinador.  Els alumnes fan la redacció sobre paper  i després d’una correcció  la passen a l’ordinador  tot confegint una pàgina  ben titulada, ben escrita i ben ilustrada.  Un cop impresa la redacció s’exposa al suro de les redaccions. Setmana a setmana  es van guardant tots els escrits fins a la fi de l’escolarita en que s’enquadernen i se les emporten a casa.  Aquest recull  esdevé un llibre de les vivències i dels progressons que han fet al llarg de la seva escolarització primària.
Saber redactar -escriure- és bàsic a la vida. No hi ha altra forma  de garantir el seu aprenentatge  que  la pràctica constant i motivada.   Aquessta és la nostra pretensió.  La  publicació en aquest entorn esdevé un nou estímul pels joves escriptors.