Un virus ataca als jocs de fa molts anys

Hi havia una vegada en un escola antiga d’ Alfés uns ne que a l’ hora del pati els nens a fútbol, caniques de pedres o a saltar corda. En Ramon veia que els jocs tenien un virus i va dir: – Nois!! Un virus ataca als jocs! Els mestres contesnten:- Ramon que passa?

En Ramon contesta:- Hi ha un virus que ataca als jocs, però que fem. –Va dir en Ramon- diuen les nenes: Mestra com és que en Ramon diu que un virus ataca als jocs que juguem. –Diuen les nenes- Contesta la mestra:- Perque quan xuten la pilota va molt fluix encara que la xutin molt fort. Quan van acabar la conversa és va acabar l’ hora del pati com era el ultim pati que era de 4:30 fins a 5:00van ana ra la plaça a jugar i en Ramon va dir al seu pare i a la seva mare:- Pare a l’ escola els jocs tene un virus les nenes dubtabe que els jocs tinguessin un virus. –Diu en Ramon- Contesten els pares a la vegada:- Ramon fill meu es immpossilble que els jocs tinguin un virus. –Van dir els pares d’ en Ramon. Un dia els pares d’en Ramon van fer tutoria amb el mestre Josep Maria i li va dir:

• Ahir en Ramon em va dir que els jocs tenen un virus. –Va dir en Josep Maria- Contesten els pares d’ en Ramon:

-Ah, sí. Ell també ons ho var explicar molt emocionat. Van acabar la tutoria i en Ramon va veure una cosa molt extranya i va dir:- Preò com pot ser que era els jocs vagin tan bé i abans no. En Josep Maria als nens els i va dir que juguessin al tres en ratlla. En Ramon anava amb el seu millor amic en Marc. Vam jugar i va ser el millor dia de la seva vida.

Conte contat ja s’ ha acabat.

Pol 15-2-2017