Tornada a l’ Escola

Com tots sabeu l’ estiu es la millor cosa del món tant com per petis i grans. El que passa és que tenim obligacions, per exemple anar al  cole. Després d’ haver anat a Grècia, Portugal i Espanya  anar al cole fa molta mandra. Ara ja fa quatre dies que ha començat el cole i ja hi ha coses noves. Els materials, els llibres i el lavabo de la classe dels petits… Però com que la nostra escola es petita només hi ha dos nens nous el Yussef i la Majduline dos noms una mica difícils d’ escriure. A mi m’ agrada més l’ estiu però no s’hi pot fer res l’ estiu ha sigut genial.

Claudia 15 – 9 – 2016