Mont-Sacer

A l’ escola hem llegit un llibre que es titula L’ oreneta de Mont- Sacer. Es tracta d’ una família que està de vacances. Allà l’ Oriol, el germà gran del 3 fills que té la família Thomas ( es així com es diu la família) fa nous amics, en concret 4 . Entre tots creen un diari  que es diu l’ oreneta de Mont-Sacer. També descobreixen un home que es diu Emili de cal gat  que els sembla un home dolent però en realitat no ho és. Junt amb ell fan una exposició per recaptar     per una escola de Limuru i allà es on venen el seu diari. És a dir un estiu per no oblidar-se.