Els esports

Hi havia una vegada un nen que cada dia feia esports. I no parava de fer esport. I els altres li deien:
– Ves a l’escola!!
 Però ell no els  feia cas. Quan van passar 20 anys no podia seguir fent esports perquè sinó se li congelaria el cos. Ell va buscar feina i es va adonar que la gent tenia raó,  que havia d’estudiar. Màgicament  va sortir el rei dels esports i li va dir :
-Ara entens per què t’ho deien.
I el noi va dir:
-Sí.
-Et tornaré al passat però hauràs d’estudiar. El nen va tornar al passat. Feia molt esport i també estudiava i així anava a l’escola corrent i al treball igual.
Marc Masot Comes 23/3/2017