FESTA DE COMIAT A L´ALUMNAT DE 6è

Si vols veure totes les fotos clica:     Vull veure les fotos
Alumnes i companys de 6è, ja us heu fet grans i heu acabat l´Educació Primària ! Us volem fer una festa de comiat i desitjar-vos molta sort en l´etapa d´Educació Secundària que començareu. No us oblideu de venir-nos a veure de tant en tant ! La nostra escola sempre serà la vostra escola!  També fem el comiat de la Montse, la nostra monitora de menjador, que ens ha cuidat tant bé durant una pila d’anys. Moltes gràcies Montse ! Per acabar la festa, hem donat la benvinguda al nou capgròs del poble, que encara no té nom. Ens ha agradat molt ballar amb ell !