Sant Jordi i Santa Jordina a l’escola

El passat 22 d’Abril vam celebrar el dia del llibre i de la rosa a l’escola. Durant aquella setmana l’alumnat va estar realitzant diferents tipus d’activitats per tal de celebrar la Diada. Per una banda manualitats, punts de llibre amb roses i dracs, i per altra banda l’alumnat de la classe dels grans va estar treballant la lectura en veu alta a partir de poesies d’aliments saludables, lligat amb el Projecte Vida Saludable de la ZER. A més, vam conèixer el gènere literari dels Haikús i la seva composició, i vam elaborar el nostre propi Haikú de dracs, roses, princeses, prínceps,…!!

Per la tarda, amb la col·laboració i participació de famílies de l’escola i aprenents de la Universitat de Lleida, vam organitzar diferents espais de contacontes. La classe dels grans va recitar les poesies i la classe dels petits el poema de la primavera. I, finalment, vam poder gaudir d’un teatre titulat “La llegenda de Santa Jordina”, el qual van preparar algunes de les nostres aprenents i ens va fer pixar de riure … !!! Si cliques a la foto podràs veure-ho al complet.

També us compartim els àudios amb les poesies recitades d’aliments saludables.

Ens ho vam passar d’allò més bé !!!

“ELS OUS FERRATS”

“L’ENTREPÀ”