RECULL DE FOTOS DEL CURS 2018-19

En aquesta ocasió us mostrarem dins d´un mateix article un recull de fotos d´activitats realitzades a l´escola durant tot el curs. Quina sort tenim de poder utilitzar a l´escola el recurs didàctic de les imatges digitals! Diuen que “una imatge val més que mil paraules”. En aquest cas, que us mostrarem vint-i-vuit àlbums de fotos, solament farem una explicació general per tal d´evitar un text excessivament extens. Després de veure de cop tantes fotos, per tal de preparar aquest article, me n´he adonat que totes tenen una característica comuna: els nens i nenes mostren alegria. Hi ha alguna manera millor d´aprendre que estant content i feliç?

Els àlbums els classificarem en quatre grups: Classe de petits, Hortet, festes i sortides.

CLASSE DE PETITS:
Cal destacar la col.laboració dels pares i mares, en fer joguines pel pati amb materials reciclats i en l´explicació de les seves professions (agent rural, cuidadora d´animals, periodista, cuiner, assistència al client en el departament d´importació i exportació). També hem tingut el regal dels molinets del Pep i les joguines que ens ha anat fent al llarg del curs amb materials reciclats. Moltes gràcies a tots i totes !!!

ELS OFICIS DE LES MARES I PARES LA TARDOR JA ÉS AQUÍ
QUANTES SORPRESES! JUGUEM I APRENEM
MOLINETS DEL PEP JOGUINES NOVES AL PATI I
ANIVERSARI DEL PEP!

RECICREAR PER JUGAR CIRCUIT ELÈCTRIC

HORTET:
L´Hortet es caracteritza per ser una font inesgotable de recursos pedagògics. Quan toca fer Hort sempre és motiu d´alegria. Alguna cosa tindrà! Potser el contacte amb la Natura, potser l´observació de plantes i animals, potser l´experimentació, manipulació, sortejos de verdures, o … potser els esmorzars saludables que fem de tant en tant ?

SEMBREM PATATES  PATATES!
PREPAREM L´HORTET D´HIVERN SEMBREM ALLS
ESMORZAR DE PROXIMITAT LLAVORS DE TOMATES I GERMINACIÓ
TIRABECS: OBSERVAR, COLLIR, COMPTAR, CUINAR I MENJAR AIXÒ SÓN FAVES COMPTADES
PINTEM L´HORTET I MÉS … LLAVORS DE CARABASSES

MENGEM PATATES !!

FESTES:
A l´escola celebrem les festes tradicionals i la festa de fi de curs, que enguany ha tocat fer-la a Sarroca.

HA VINGUT LA CASTANYERA    EL CALENDARI D´ADVENT
SANT JORDI EL TRONC DE NADAL
FESTA DE FI DE CURS A SARROCA

SORTIDES:
Les sortides que fem a l´escola tenen un gran valor pedagògic. Algunes les fem a l´entorn més proper i altres a més distància. Cada curs fem la sortida d´anar a collir timó, ja que hores d´ara ja és una tradició.

COLLIM FRUITS DE TARDOR      SORTIDA CULTURAL A LLEIDA
COLLIM TIMÓ ANEM AL PARC DE LA MITJANA