LA PELI D’AQUEST CURS 2016-17

TEMPUS

Curs 2016-17   Aquest curs sí que hi ha pel·lícula.   Una producció que ja va començar el curs anterior 15-16  i que ha culminat enguany.Una aventura que ens porta a viatjar en el temps: TEMPUS.

Sinopsi:   Unes alumnes de l’escola, fent neteja,  troben un joc  amagat en un armari. Un cartell avisa que es tracta d’un joc perillós.  Malgrat tot  els nens  hi volen jugar En començar tots els nens i mestres desapareixen i les jugadores hauran de fer un viatge per la història  per tal de rescatar els seus companys i mestres  responent les preguntes que els planteja el joc.   Ho aconseguiran ??   Hauràs de mirar la peli per saber el que passa  i com ho fan per viatjar per la història..